Batı müziğinde iki sesin arası iki eşit parçaya bölünmektedir ve arada kalan ses diyez ya da bemol ifadeleriyle tanımlanır. Ancak Türk Müziğinde iki notanın arası her birine koma ismi verdiğimiz 9 eşit parçaya ayrılmaktadır. 1,4,5 ve 8 komanın özel isimleri ve harfleri(rumuz) vardır. Makamları ortaya çıkaracak olan dörtlü ve beşliler oluşturulurken bu isimler ve harflerden yararlanılır.
İnsan olarak Mozart
Hastalığı ve Ölümü
Yapıtları
Kullandığı Tonaliteler
Oda Müziği
Mozart’ın Piano Sonatları
Keman Sonatları
Kuartet’ler, Kentetler, Eğlence ve Dans Müzikleri
Konçertoları ve Konçertant Yapıtları
Keman Konçertoları
Piano Konçertoları
Senfonileri
Dinsel Yapıtları
Şarkıları
Kanon’ları
Sahne Yapıtları
Operaları
Mozart’ın Almanca Operaları
Stili
Etkileri
Mozart Viyana’da
Mozart ve Masonluk
Mozart ve Prague
Salzburg Başpiskoposluğu
Elector’luk (Seçicilik)
http://www.4shared.com/file/23937284/137f164b/MOZART.html
Hastalığı ve Ölümü
Yapıtları
Kullandığı Tonaliteler
Oda Müziği
Mozart’ın Piano Sonatları
Keman Sonatları
Kuartet’ler, Kentetler, Eğlence ve Dans Müzikleri
Konçertoları ve Konçertant Yapıtları
Keman Konçertoları
Piano Konçertoları
Senfonileri
Dinsel Yapıtları
Şarkıları
Kanon’ları
Sahne Yapıtları
Operaları
Mozart’ın Almanca Operaları
Stili
Etkileri
Mozart Viyana’da
Mozart ve Masonluk
Mozart ve Prague
Salzburg Başpiskoposluğu
Elector’luk (Seçicilik)
http://www.4shared.com/file/23937284/137f164b/MOZART.html
Yorumlar