Batı müziğinde iki sesin arası iki eşit parçaya bölünmektedir ve arada kalan ses diyez ya da bemol ifadeleriyle tanımlanır. Ancak Türk Müziğinde iki notanın arası her birine koma ismi verdiğimiz 9 eşit parçaya ayrılmaktadır. 1,4,5 ve 8 komanın özel isimleri ve harfleri(rumuz) vardır. Makamları ortaya çıkaracak olan dörtlü ve beşliler oluşturulurken bu isimler ve harflerden yararlanılır.
Sözcüklerim varmıyor uzaklarına…
Düşüncemdesin aklımın karmaşık bulduğum bir adresindesin
Gittiğim tüm yolların vardığı .
Çığlıklara karışan sevda yüklü bir sesim var
Güzel mi değil mi bilemediğim boğulan ama beni rahatlatan
Duy sesimi çığlığımı duy yeter ki duy.
Artık kaybolmak istemiyorum aramızdaki dağın eteklerinde
Sessizliğime ortak ol… ya da sesim ol…
Bu yüzden işte özlemem yaşadığın şehirleri, soluduğun havayı
Çığlıklara karışan sevda yüklü bir sesim var
Ya duy sesimi ya da sessizliğim ol…
Düşüncemdesin aklımın karmaşık bulduğum bir adresindesin
Gittiğim tüm yolların vardığı .
Çığlıklara karışan sevda yüklü bir sesim var
Güzel mi değil mi bilemediğim boğulan ama beni rahatlatan
Duy sesimi çığlığımı duy yeter ki duy.
Artık kaybolmak istemiyorum aramızdaki dağın eteklerinde
Sessizliğime ortak ol… ya da sesim ol…
Bu yüzden işte özlemem yaşadığın şehirleri, soluduğun havayı
Çığlıklara karışan sevda yüklü bir sesim var
Ya duy sesimi ya da sessizliğim ol…
Yorumlar