Batı müziğinde iki sesin arası iki eşit parçaya bölünmektedir ve arada kalan ses diyez ya da bemol ifadeleriyle tanımlanır. Ancak Türk Müziğinde iki notanın arası her birine koma ismi verdiğimiz 9 eşit parçaya ayrılmaktadır. 1,4,5 ve 8 komanın özel isimleri ve harfleri(rumuz) vardır. Makamları ortaya çıkaracak olan dörtlü ve beşliler oluşturulurken bu isimler ve harflerden yararlanılır.
Derleyen : Nazmi Zülfikâr
Nota Akor Eşlik Video : Yusuf Bişgen
Eserin Trafiği şöyle ;
Nakarat Ezgisi
Bitlis'te Beş Minare (Beri Gel Oğlan Beri Gel)
Yüreğim Dolu Yare (Beri Gel Canan Beri Gel) -2-
İsterem Yanan Gelem (Beri Gel Oğlan Beri Gel)
Cebimde Yok On Pare (Beri Gel Canan Beri Gel) -2-
Nakarat Ezgisi
Tüfeğim Dolu Saçma (Beri Gel Oğlan Beri Gel)
Güzelim Benden Kaçma (Beri Gel Canan Beri Gel) -2-
Doksan Dokuz Yarem Var (Beri Gel Oğlan Beri Gel)
Bir Yara Da Sen Açma (Beri Gel Canan Beri Gel) -2-
Türkünün nota ve akorlarını pdf uzantılı olarak buradan indirebilirsiniz.
Türkünün ezgili eşliğini buradan indirebilirsiniz
Türkünün ezgisiz eşliğini buradan indirebilirsiniz
Lâzım olabilir diye iki farklı tona transpoze ettim.
Yorumlar