11 Nisan 2011

23 Nisan Şarkısı - İstemihan Taviloğlu- El Ele Verelim Nota Akor Eşlik

Benim hazırladığım eşliği buradan indirebilirsiniz. 


23nisann
23 NİSAN  ŞARKISI
(İSTEMİHAN TAVİLOĞLU)


Elele verelim tral lal lal la 
Güneşe erelim tral lal lal la 
Şarkılar söyleyelim haydi çocuklar. (2 )


Yıldızlar uyansın gülüşümüzden 
Çiçekler boyansınlar sevincimizden 
Rengarenk bayram olsun 23 Nisan (2)


Elele verince Tral lal lal la 
Güneşe erince tral lal lal la 
Şarkılar söyleyince haydi çocuklar (2)


Yıldızlar uyandı gülüşümüzden 
Çiçekler boyandılar sevincimizden 
Rengarenk bayram oldu, 23 nisan (2)


Şarkının çocuk korosu tarafından sesLendirilmiş hâli :

Şarkının 1. Eşliği : (Aşağıdaki şarkının midi eşliğini hazırlayan kişi dersimizmüzik.net’in kurucusu Sihirli Keman’dır. Ben de mp3’e çevirmiştim. Teşekkürler Sihirli Keman. )

Şarkının 2. Eşliği : ( Aşağıdaki eşliği hazırlayan Önder Aydın öğretmenimize teşekkürler. Eşliği buradan indirebilirsiniz  )


Şarkının benim hazırladığım ( aşağıdaki eşlik ) 3. Eşliği'ni buradan indirebilirsiniz. 


İstemihan Taviloğlu hakkında biLgi için buraya ya da şuraya tıkLayınız.
istemihan_taviloglu

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bu siteyi adımı ne kadar çok sevdiysem o kadar sevdim size beşarılar dilerim

mybiSGeN dedi ki...

adınızı yazmayı deneyin, beLki biz de severiz, kimbiLir :))
teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

süper işte 23nisanın güzelliği

calliope dedi ki...

İndirme eylemini nasıl gerçekleştirebileceğiz peki öğretmenim? :) *calliope*

mybiSGeN dedi ki...

http://www.divshare.com/download/14545159-3e3

Adsız dedi ki...

harika bir şarkı