Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Müzikte doğaçlama becerisini geliştirmek

  Müzikte doğaçlama becerisini geliştirmek için aşağıdaki önerileri uygulayabilirsin: Temel Teoriyi Öğren : Majör ve minör gamlar, akor dizileri (ör. I-IV-V), modlar ve aralıklar gibi müzik teorisi bilgisi, doğaçlamada özgüvenini artırır. Pentatonik ve blues gamları gibi yaygın doğaçlama gamlarını çalış. Kulağını Geliştir : Melodileri kulaktan çıkarmaya çalış. Basit şarkıları dinleyip çalmaya veya söylemeye çalış. Aralık tanıma egzersizleri yap (ör. Do-Re, Do-Mi gibi aralıkları tanıyarak). Düzenli Pratik Yap : Her gün kısa bir süre bile olsa doğaçlama için zaman ayır. Örneğin, bir backing track (arka plan müziği) aç ve üzerine doğaçlama yap. Farklı tempolar, ritimler ve tarzlarla denemeler yap. Backing Track’ler Kullan : YouTube veya Spotify gibi platformlarda blues, caz, rock gibi türlerde backing track’ler bulabilirsin. Bunlar üzerine doğaçlama yaparak gerçek bir grup hissi yakalayabilirsin. Diğer Müzisyenlerle Çal : Jam session’lara katıl veya arkadaşlarınla doğaçlama çal. Başka...

Ilgaz Anadolu’nun–EşLik Altyapı

Ezgili Eşlik / Çalışma buradan indirin Ezgisiz Eşlik / Çalışma   buradan  indirin mp3 uzantılı eşliği  buradan indirebilirsiniz Not: Hazırladığım bu video'da fikir vermesi açısından şarkının ezgili ve ezgisiz olmak üzere her iki bölümü de bulunmaktadır. Ezgili oLan böLüm başta oLup zaman oLarak 02:11'de bitmekte ardından diğer ezgisiz-altyapı ( BiSGen resmi-ikonu görünen yerden itibaren ) böLümü başlamaktadır. İyisi mi siz en üsttekini kullanın. Çankırı'da görev yapmakta olan bir müzik öğretmeni arkadaşım istemişti. Sağolsun kardeşim Ersin uğraştı, yaptı bu çalışmayı. Ilgaz Anadolu’nun sen yüce bir dağısın Baharda yer yüzünde o cennetin bağısın Yalçın kayalıkların göklere yükseliyor Senin dumanlı başın bulutları deliyor Söz :  Cemil Türkarman Beste :  Samim Bilgin

ZiLLi de maşa eşLik–aLtyapı-karaoke

zilli de maşa darbuka ne davul ister ne zurna haydi yarim çalsana çalsana oynasana sen bana yeşil çimen üzerinde üzerinde aşık oldum ben sana evleri var hane hane benleri var tane tane haydi yarim çalsana çalsana oynasana sen bana yeşil çimen üzerinde üzerinde aşık oldum ben sana evleri var su başında benleri var sol kaşında haydi yarim çalsana çalsana oynasana sen bana yeşil çimen üzerinde üzerinde aşık oldum ben sana trt repertuar no : 4075 yöre : rumeli / deliorman kaynak kişi : osman şanlıtuna derleyen / notalayan : rüstem avcı Türkünün notaLarına buRadan ya da şuradan uLaşabiLirsiniz. Aranje: Ersin Bişge n Cümbüş: Ahmet Toprak Bas Gitar: Murat Açıkalınyiğit Davul (Program): Ersin Bişgen Elektro Gitar: Hüseyin Boğa Elektro Gitar: Ersin Bişgen Bağlama: Ahmet Toprak Vokal: Hüseyin Boğa-Aysun Yıldız-My Bişgen- Meliha Şahin -Belgin Boğa-Tolga Karabağ-Şimal Boğa ---...

oi va voi - refugee

oi va voi REFUGEE you ask me, why it is i come to you, when someone else is just as good. i asked them but they said the same, didn't even ask my name. explain to me just what it is you stand to lose spend a minute in my shoes don't it feel like you've paid your dues already i'll show you, that all our fates are so entwined don't lose your faith in humankind just don't forget my state of mind is fragile. together, we can enjoy the taste of dignity as long as you believe in me i'll show you my reality i've seen a few. you ask me, why it is i come to you, when someone else is just as good. i asked them but they said the same, didn't even ask my name. another refugee

48 piyano akoru ( 48 Chords )

AKOR : En az iki ayrı notanın bir arada tınladığı ses kümesidir. Bu notaların nasıl yapılanacağı, yani üst üste konulacağı, yapılan müziğin stiline veya müzikte o anda yaratılmak istenen etkiye göre belirlenir. Klasik tonal armonide akorlar, bir temel notanın üzerine üçlü aralıkların üstüste konulması ilkesiyle kurulurlar. Bu üçlülerin büyük (majör) veya küçük (minör) olmalarından doğan kombinasyonlarla da akorların cinsi belirlenir. Üç notadan oluşan akorlarda, birbirinden farklı dört çeşit akor tipi kurulabilir. Do sesini kök (karar) ses (ks) kabul edecek olursak: do-mi-sol (ks+b3+k3) (majör - major) do-mib-sol (ks+k3+b3) (minör - minor) do-mi-sol# (ks+b3+b3) (artık - augmented) do-mib-solb (ks+k3+k3) (eksik - diminished) AkorLar Hakkında GörseL oLarak hazırLanmış harika bir sayfayı inceLeyiniz. http://www.temelmuzikegitimi.com/ Bir diğeri: http://chordfind.com/