Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Makamsal Türk Müziğinde Aralıklar ve Koma Değerleri

Batı müziğinde iki sesin arası iki eşit parçaya bölünmektedir ve arada kalan ses diyez ya da bemol ifadeleriyle tanımlanır. Ancak Türk Müziğinde iki notanın arası her birine koma ismi verdiğimiz 9 eşit parçaya ayrılmaktadır. 1,4,5 ve 8 komanın özel isimleri ve harfleri(rumuz) vardır. Makamları ortaya çıkaracak olan dörtlü ve beşliler oluşturulurken bu isimler ve harflerden yararlanılır.

Talihim Yok Bahtım Kara Nota Akor Eşlik

Eserin ( La kararLı ) mp3 uzantıLı eşLiğini  buRadan  indirebiLirsiniz. Eserin ( Si kararLı ) mp3 uzantıLı eşLiğini  buRadan  indirebiLirsiniz. Ekleme : 04.03.2018 Talihim Yok Bahtım Kara Nota Akor Eşlik Video: Yusuf BİŞGEN C Instruments - La Karar C Instruments - Mi Karar Sol Klarnet & (Mi) Kaval İçin Sib Klarnet & Tenor Saksofon & (Sol) Kaval İçin KIZ NEY & (Si) KAVAL İçin

Leblebi Koydum Tasa NOTA AKOR

Leblebi Koydum Tasa Gız Annem, Doldurdum Basa Basa Gız Annem De. Benim Yarim Çok Güzel Gız Annem , Azıcık Boydan Kısa Gız Annem. Hop Ninnayı Ninnayı Gız Annem Gel Oynayı Oynayı Gız Annem. Elmayı Yüke Gorlar Gız Annem, Ağzını Büke Gorlar Gız Annem De. Beni Elinden Alırlar Gız Annem, Boynunu Büke Gorlar Gız Annem Hop ................ Alayı Aldık Düze Gız Annen, Görüselim Yüz Yüze Gız Annem De. Arada Sevda Varmış Gız Annem. Sözü Verdik Biz Bize. Hop ...................

İstiklal Marşı'nın Farklı Besteleri

00:00:00 - Abdülkadir Töre 00:02:24 - Ahmet Yekta Madran 00:06:48 - Ahmet Yekta Madran 2 00:09:37 - Ali Rıfat Çağatay 00:11:32 - Halit Lemi Atlı 00:14:21 - İsmail Hakkı Aksoy 00:16:09 - İsmail Zühtü 00:19:24 - Kazım Karabekir 00:22:14 - Kazım Uz 00:23:49 - Mehmet Zati Arca 00:27:40 - Mustafa Sunar 00:30:52 - Mustafa Sunar 2 00:33:31 - Osman Zeki Üngör 00:34:40 - Ramazan Uçar --------------- İstiklâl Marşı'nın ilk Hâli - Ali Rıfat Çağatay   Halit Lemi Atlı 00:00:00 - Abdülkadir Töre 00:02:24 - Ahmet Yekta Madran 00:06:48 - Ahmet Yekta Madran 2 00:09:37 - Ali Rıfat Çağatay 00:11:32 - Halit Lemi Atlı 00:14:21 - İsmail Hakkı Aksoy 00:16:09 - İsmail Zühtü 00:19:24 - Kazım Karabekir 00:22:14 - Kazım Uz 00:23:49 - Mehmet Zati Arca 00:27:40 - Mustafa Sunar 00:30:52 - Mustafa Sunar 2 00:33:31 - Osman Zeki Üngör 00:34:40 - Ramazan Uçar - See more at: http://www.muzikogretmenleriyiz.biz/istiklal-marsinin-farkli-besteleri

Çoban Yıldızı ( Melih Kibar ) Nota Akor

melih kibar 'ın gencecik yaşında bestelediği, eurovision 'un pek tanınmış sinyal müziğinin adı da çobanyıldızıdır. yadigar albümünün promosyon etkinlikleri çerçevesinde başka nerdeyse hiçbir türk radyo kanalının çıkmadığı dağ başındaki yazlığımızda bir gün trt fm 'e konuk olup anlatmıştı da dinlemiştim: türkiye'nin eurovision'a ilk katılacağı sene orkestra şefi de timur selçuk olacaktır, timur selçuk melih kibar'ın da hocasıdır aynı zamanda. takvimler 1974'ün son aylarını gösterirken (1975'te yapacaktık ilk çıkartmamızı zaten), timur öğrencilerinin her birine ayrı bir makam verir ve ödev olarak onlardan eurovision'a 45 saniyelik bir sinyal müziği bestelemelerini ister. melih 23 yaşındadır bu arada ( hababam sınıfı 'nı da 24 yaşında besteleyecektir zaten) ve çok hevesli, coşkulu bir gençtir. hemen o gün eve gider, piyanosunun başına oturur ve şimdi çobanyıldızı diye bildiğimiz, o zamanlar herhangi bir adı olmayan besteyi çıkarır.

AkşamLar - Ey Arkadaş Nota Akor

Sanat Eğitimi Fark Yaratır

Ankara Üniversitesi Ev Ekonomisi Yüksek okulu, Çocuk Gelişimi Anabilim Dalı Başkanı Doç. Dr. Neriman Aral tarafından “ Sanat eğitimi alan ve almayan ergenlerin yaratıcılık boyutlarında sanat eğitimi alıp almamasının, cinsiyetin, devam ettikleri sınıfın ve sanat eğitimi dallarının etkilerinin olup olmadığının incelenmesi ” amacıyla yapılan ve ‘ SanatEğitimi-Yaratıcılık Etkileşimi ’ başlığıyla Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi nde yayımlanan (Yıl 1999, Sayı 15) makalede şu sonuca ulaşılmıştır: “Araştırmaya dahil edilen sanat eğitimi alan ergenlerin yaratıcılık boyutlarından aldıkları puan ortalamalarının sanat eğitimi almayan ergenlerin puanlarından anlamı bir şekilde yüksek olduğu, yaratıcılık boyutlarının cinsiyete göre farklı olmadığı, lise ikinci sınıfa devam eden ergenlerin puan ortalamalarının diğer sınıflara devam eden ergenlerin puan ortalamalarından önemli derecede yüksek olduğu saptanmıştır. Ayrıca araştırmaya dahil edilen ergenlerin yaratıcılı

Ali Paşa Ağıdı / Arpa Ektim Biçemedim - Nota Akor

Modern Folk Üçlüsü  - Vikipedi