18 Mart 2012

Fikrimin İnce GüLü - Nota Akor Eşlik




Fikrimin ince gülü
Kalbimin şen bulbülü
O gün ki gördüm seni,
Yaktın ah yaktın beni

Gördüğüm günden beri,
Olmuşum inan deli
O gün ki gördüm seni,
Yaktın ah yaktın beni

Ateşli dudakların,
Gamzeli yanakların
O gün ki gördüm seni,
Yaktın ah yaktın beni

( İsmail Hakkı Bey )


Not: Video/kayıt 3 kıta söz varmış gibi ayarlandı. 1. bölümde şan ezgisi yok. Ara ve ardından ikinci bölümde şan ezgisi de var. 


Fikrimin İnce Gülü -  ( La Karar ) ( Şan ezgisi olmadan ) buradan indirebilirsiniz.

Fikrimin İnce Gülü -  ( La Karar ) ( Şan ezgisi de var ) buradan indirebilirsiniz.

Fikrimin İnce Gülü -  ( Mi Karar ) ( Şan ezgisi olmadan ) buradan indirebilirsiniz.
Fikrimin İnce Gülü -  ( Mi Karar ) ( Şan ezgisi de var ) buradan indirebilirsiniz.

Hiç yorum yok: