04 Mayıs 2009

BEYER Piyano Metodu Notaları ve Müzikleri

beyer
Bizim Müzikfakültesi’nde güzel bir paylaşım yapmışlar ve ben görmemişim. Sağolsun dersimizmüzik ve “Nü@nS” öğretmenimiz de olmasa benim yine de haberim olmazdı.
Bu işe emek harcayan başta “Vedat UZEKEN“ olmak üzere Müzikfakültesi’ne, Dersimizmüzik’e ve saygıdeğer ““Nü@nS”” öğretmenime kocaman bir teşekkür ediyorum.
Bakın “Nü@nS” öğretmenimiz yorum olarak ne güzel açıklamış:”Arkadaşımızın verdiği emeği sizlerle paylaşmak istedim..! Açıkçası bende kitabı var ve aynı zamanda bir otistik kız çocuğuna eğitim veriyorum..!! Onların dikkatini toplamak oldukça zor..!! Kitapta notalar ufak gözüküyor ama burada istediğimiz kadar büyütebilme imkanımız var. Bana çok faydalı olacağı düşüncesindeyim..!!  Müziklerinin de eklenmiş olması eğitim sürecinde kısa sürede öğrenmeyi sağlayacaktır!
Aynen aktarıyorum.
Metottaki parçaların notalarına ve müziklerine ihtiyacı olanlar için...
Notalar resim (jpg) formatında. Pdf olarak yapmak için ayrıca uğraşmak istemedim. Çünkü notaların yazıcıdan çıktısının alınması kitaptan daha pahalıya geliyor. Notaların resim sayfalarını dinlerken takip için kullanabilirsiniz.
Bütün midi ve MP3 formatındaki parçalar tarafımdan yapılmıştır. Kaynak göstermek suretiyle kısıtlamasız kullanabilirsiniz.!
Beyer "Yeni Piano Metodu" No. 044 - 151 numaralı parçaların NOTALARI (JPG)leri
-----------------------------------------------------------------
Beyer "Yeni Piano Metodu" No. 044 - 151 numaralı parçaların MIDI (midileri)leri
-----------------------------------------------------------------
Beyer "Yeni Piano Metodu" No. 044 - 079 numaralı parçaların MP3 leri
-----------------------------------------------------------------
Beyer "Yeni Piano Metodu" No. 080- 095 numaralı parçaların MP3 leri
-----------------------------------------------------------------
Beyer "Yeni Piano Metodu" No. 096 - 150 numaralı parçaların MP3 leri
-----------------------------------------------------------------
Dip Not1: Bu midiler ve Mp3ler tarafımdan yapılmıştır. Herhangi bir kısıtlama olmaksızın "Eğitim amacıyla" kaynak göstermek şartıyla serbestçe kullanılabilinir.
Dip Not2: Midileri vanbasco midiplayer ile dinlemenizi öneririm. Bu çalıcı ile parçanın hızını - tonunu istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz ve müzik bozulmaz.
Alacağınız adres: http://www.vanbasco.com/
Vedat UZEKEN
----------

 beeyyyy ferdinand_beyer

Piyano ile ilgili olup da Beyer’i bilmeyen yoktur sanırım. Ekşi sözlükteki şu yorum ilginç değil mi? :”Fazıl Say’ın 5 yaşında başlayıp 7 ayda hatmettiği piyano metod kitabı…”
Tüm yorumlar için buRaya tıklayınız.
Bu arada ilginç bir şey fark ettim! Ferdinand Beyer hakkında net ortamında doğru düzgün bilgi bulamadım. Yok yok yok ! Evdeki kütüphanemi karıştırdım. Hemen her şeyi bulabildiğim şu kitaplarda da ( Müzik Tarihi / Ahmet Say , Müzik Sözlüğü / Ahmet Say ,  Müzikte Geniş Soluklar / Leyla Pamir ) bilgi bulamadım. İlginç değil mi?!? Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ediyorum.
Hazır piyano demişken ekleyeyim; şuradan Dr. Belir Tecimer Kasap’ın İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi’nde yayınLanan Suzuki Piyano Metodu’nu pedagojik açıdan incelediği yazısına ulaşabilirsiniz.
Ve daha fazlasına da buRadan uLaşmak mümkün..

Hiç yorum yok: