13 Mart 2009

ÇaLgı biLgisi . exe / meLodik NET

melodik müzikle ve internetle bir şekilde ilgiliyseniz meLodik.net’i de mutLaka duymuşsunuzdur ya da benim gibi üyesinizdir oraya. Peki meLodik.net’in, batı müziği enstrümanları hakkında detaylı bilgiler içeren şu sayfasını ve içeriğini bir paket haLinde ( Melodik.net te yayınlanan Çalgı Bilgisi sayfasının çalıştırılabilir exe versiyonudur ) bilgisayarınıza indirip daha sonra isterseniz müzik eğitimi amacıyLa öğrencilerinize gösterebiLeceğinizi biliyor muydunuz? üstelik de ücretsiz….
ben biLmiyordum :(
dökümanı buRadan ya da ŞuRadan indiRebiLirsiniz. BöyLesi güzeL bir payLaşım için MeLodik.net aiLesine teşekkür ediyorum. unutmadan yine ücretsiz oLan diğer programLara da buRadan uLaşabiLirsiniz.
icerik 
info

1 yorum:

Emine İyi dedi ki...

Ben de bilmiyordum teşekkürler bisgen.