09 Mart 2009

aryantik- arya - arie antiche / eşLik / amariLLi ( giuLio Caccini )

bluebluegiuLio caccini

rönesans denince akla gelen bir aile. baba besteci giulio caccini bir tarafta, amca heykeltıraş giovanni caccini diğer tarafta.

babasının belki de bir adım öteye gitmiş kızı francesca caccini döktürüyor, kardeşi settimia caccini ise yukarılarda bir yerlerde meleklere şarkı söylüyor. ( ve hakkında diğer biLgiLer )

 

 

amaRaLLi

Amarilli, mia bella,
non credi o del mio cor dolce desio
d’esser tu l’amor mio?

Credilo pur, e se timor t’assale,
prendi questo mio strale,
aprimi il petto
e vedrai scritto in core:
Amarilli è il mio amore.

CeciLLa bartoLi - amariLLi

yukarıdaki CeciLLa bartoLi yorumu beğendiyseniz mp3 uzantıLı oLarak buRadan indirebiLirsiniz.

2 yorum:

Merve dedi ki...

Ne kadar huzur verici..

mybiSGeN dedi ki...

maLumunuz hayat çok yoğun ve yıpRatıcı, heLe ki büyük şehirLerde... çok bunaLdığımda biraz da oLsa kafa dinLemek için ya bir orman havası ya da denizden esecek bir rüzgarı karşıLamak adına bir sahil arıyorum. Ama nerede, nafiLe... benim dinLenmeLerim de müzik dinLeyerek oLuyor çoğunLukLa... neLer mi dinLiyorum. ÇoğunLukLa bach, sonra mozart ya da beethoven... ya da beni yaşadığım coğrafyadan koparacak, uçuracak otantik bir haLk türküsüne yasLanıyorum. Ve tabii ki ( özeLLikLe cecilia bartoLi'den ) aria antiche'Ler...
bu arada yazarken farkettim de ne mutLu bana, kapısını çaLdığım bir sürü dostum varmış meğer :)