10 Mart 2009

aryantik- arya - arie antiche / eşLik / Una Furtiva Lagrima - donizetti

Una furtiva Lagrima


donizetti
una furtiva lagrima 
negli occhi suoi spunto: 
quelle festosee giovani 
invidiar sembro. 
che piu cercando io vo? 
m'ama, lo vedo. 
un solo instante i palpiti 
del suo bel cor sentir! 
i miei sospir, confondere 
per poco a' suoi sospir! 
cielo, si puo morir! 
di piu non chiedo.

biraz daha detay Lütfen ( ===> ) 

unafurtiva

Nota ( score ) için buraya tıklayınız…

Izzy: Una Furtiva Lagrima


seffaf-kelebek

Joshua Bell-Donizetti:Una furtiva lagrima (A furtive tear)
kelebek1
"BüLent Bezdüz "Una Furtiva Lagrima with beautiful Bb ending - L'elisir D'amore/ donizetti

kelebek6
Pavarotti - Una Furtiva Lagrima -L'Elisir d'Amore, Donizetti
Royal Gala Concert - Royal Albert Hall
Royal Philharmonic Orchestra
Conductor Kurt Herbert Adler
Recorded in April 13th 1982
Kelebek_Resmi


eşliği BURADAN  indirebilirsiniz.

3 yorum:

Emine İyi dedi ki...

Çok teşekkür ederim arkadaşım. Bu aryaya bayılıyorum ben ya :D
midisini de ilk indiren benim. İçime doğdu sanırım. Vaktim de yoktu bir bakayım dedim dün ve ne göreyim. :D
Antik arya paylaşımlarına hasta oldum arkadaşım.
Ortaçağ ve rönesans a bayılıyorum. :D o dönem eserlerden oluşan bir repertuar oluşturmayı düşünüyorum . Blokflüt ailesini de katacağım bir grupla yapmayı düşünüyorum bu calışmayı .
Ensemble galatia adlı bir grup var . hala kaset çalışmaları sürüyor. Umarım bir an önce cıkar. Bu grubun repertuarı da güzel onların repertuarını araştırıyorum şimdi.

mybiSGeN dedi ki...

eee abdaL'a maLum oLurmuş :))

Emine İyi dedi ki...

evet. olurmuş diyorlar sanırım :D