05 Kasım 2007

MÜZİK DERSİ PERFORMANS GÖREVİ – İSTİKLAL MARŞI YÖNETİMİ

Bir arkadaşımın hazırLayıp yolladığı dökümanı payLaşı-yorum bu sefer... 
ben arkadaşa teşekkür ettim ama sizin etmeyeceğinize bahse girerim :=((
Siz de yollayın / payLaşın, size de teşekkür etmeyeLim oLur mu!!??
aLtta dökümanın ne oLduğunu anLamanız için resim oLarak verdim. buRadan da word dökümanı oLarak indirebiLirsiniz...
bu arada hatırLatmakta fayda var sanırım, performans görevLeri artık evde değil, öğretmenLerin rehberLiğinde sınıfLarda yapıLacak... detayLar buRada...
istiklalmarrr1
isttt2

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben buişten bi şey anlmadım aynıs zhaten bizde var ne bok anlatıyonsen bize

mybiSGeN dedi ki...

Sorun değiL ey kimLiksiz/adsız kişi... Sen de herkes gibisin zaten; biLgi sahibi değiLsin ama fikir sahibisin, biLmen gereken beLki de en önemLi şeyi biLmiyorsun:haddini... Bu ülke / dünya üzerinde adım atan, nefes aLıp veren, bir göğüs kafesi taşıdığı haLde içinde yürek taşımayan niceLeri gibisin... aferin, yüz veriyorum bu yüzsüzLüğüne...